اطلس ساختار داده

ساخت وبلاگ

کالای مورد نیاز مخاطبان شما می‌تواند کالاهای اساسی مانند، یک دست مبل مناسب، انواع کتاب و کتابخانه و کمد، میز تحریر،. یک میز و صندلی برای اتاق پذیرایی یا اتاق خواب، انواع قالی و قالیچه ،  یک مبل تک نفره راحتی و ... باشد. انواع لوازم مربوط با دکوراسیون داخلی، مانند انواع پرده، انواع کوسن‌های رنگارنگ، قاب‌های متنوع، آباژوها، انواع مجسمه ها، شلف‌ها، تابلوها و به طور کلی تمامی وسایل تزئینی، از جمله کالاهایی است که در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی به فروش می‌رسد.

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت دکوراسیون,طراحی وبسایت,ساخت سایت,طراحی سایت, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 302 تاريخ : شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 14:57

بهتر است قبل از اینکه به دلایل داشتن سایت شخصی بپردازیم، این سوال را مطرح کنیم؛ چرا نباید یک سایت شخصی داشته باشیم؟ امروزه ساخت سایت شخصی از هر زمانی راحت‌تر است. برای این کار نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. حتی نیازی نیست حتما خلاقیت زیادی برای طراحی صفحات سایت شخصی خود داشته باشید. احتمالا سوال های دیگری نیز در مورد داشتن یک سایت شخصی در ذهن شما شکل گرفته است، با ما همراه باشید تا به آنها پاسخ دهیم.

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : ساخت سایت,ساخت وبسایت,طراحی سایت, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 358 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 15:54

اگر به فکر طراحی سایت دکوراسیون هستید، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی و مبلمان ایده ای بسیار جالب و درآمدزایی است. شناخت ویژگی های کلی یک طراحی سایت فروشگاهی موفق، کمک می‌کند تا در ابتدا با دید بهتری وارد این حوزه شویم. ادامه همراه با اطلس ساختار داده، به بررسی قدم های شروع راه‌اندازی و طراحی سایت دکوراسیون داخلی و مبلمان می‌پردازیم.

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,رستوران,برنامه نویسی,طراحی, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 310 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 17:59

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که کسب‌وکار خود و یا رستورانی که برای آن کار می‌کنید را گسترش دهید و به تعداد مشتریان خود اضافه کنید؟ اگر شما دارای یک رستوران، فست فود و یا اغذیه فروشی هستید و یا به طور کلی کسب‌وکاری دارید که مستقیما به غذا مربوط می‌شود، این امکان برای شما به راحتی مهیا استطراحی سایت فروشگاه اینترنتی رستوران شما، راه حل نجات بخش افزایش درآمد شما خواهد بود.

در این مقاله بررسی می‌کنیم که یک رستوران چه طور می‌تواند فروشگاه اینترتی خود را بسازد، تبلیغات درستی برای آن انجام دهد، نام تجاری (برند) خود را گسترش دهد و برای ارتباط با مخاطبان خود راه های جدیدی بسازد. با  اطلس ساختار داده همراه بمانید.

 

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,رستوران,برنامه نویسی,طراحی, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 285 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 15:01

 

 

در این مقاله می خواهیم درباره طراحی سایت با وردپرس توضیح دهیم که چگونه می توان یک قالب (تم) را روی وردپرس نصب کرد. با ما همراه باشید.
 

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت با وردپرس ,وردپرس , وردپرس چیست, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت: 12:35

فروشگاه اینترنتی لوازم جشن تولد

 

اگر به دنبال راه‌اندازی یک یک فروشگاه های اینترنتی آنلاین موفق و درآمدزا هستید، فروشگاه اینترنتی وسایل تزیینی جشن تولد، قطعا یک ایده بی‌نظیر خواهد بود. با خرید عمده این وسایل و فروش آن، سود خوبی در انتظار شما خواهد بود. البته به شرطی که بتوانید طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید و بتوانید با استفاده از روش‌های دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید.

با اطلس ساختار داده همراه باشید تا به بررسی تمام جنبه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم جشن تولد بپردازیم. 


چرا طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد را انتخاب کنید؟
مزایای طراحی  وب سایت فروشگاه لوازم جشن تولد به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

 

جشن تولد یک رویداد دائمی است : 
 مردم در تمامی ماه‌های سال به دنیا می‌آیند. بنابراین می‌توان گفت جشن تولد یک رویداد همیشگی است که به زمان خاصی محدود نمی‌شود. بنابراین شما نباید نگران افت فروش فصلی خود باشید. البته زمان هایی هم هست که فروش شما بیشتر هم می‌شود. زمان هایی مانند فصل تابستان، زمان هایی که به مراسم اعیاد دینی مانند جشن‌های نیمه شعبان نزدیک هستند و یا زمان‌هایی که مردم بهانه‌های دیگری نیز برای دورهم بودن دارند، مانند شب یلدا.

 

انباری و نگهداری لوازم جشن تولد آسان است:
یک مزیت بسیار مهم در طراحی وب سایت فروشگاه لوازم جشن تولد، راحتی حمل و نقل و نگهداری محصولات است. یکی از دغدغه‌های صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی، هزینه نگهدای و ارسال کالاها است. لوازم جشن تولد، اغلب بسیار سبک و کم جا هستند و در نتیجه انبار کردن آن ها کار بسیار ساده است. همین نکته ساده باعث افزایش حاشیه سود شما می‌شود.

 

می‎توانید مخاطب خاص داشته باشید:
شما به راحتی می‌توانید در این بازار مخاطبین خاص خود را شناسایی کنید و خدمات مخصوص به آنها را ارائه دهید. جشن های تولد مخصوص کودکان و نوزادان می‌تواند از جمله این موارد باشد. البته با گسترش کار خود می‌توانید موارد دیگری را نیز به لیست خود اضافه کنید. برای مثال جشن های قهرمانی باشگاه‌های ورزشی، جشن‌های مدارس و ... می تواند از جمله گزینه ها باشد. با انتخاب مخاطبین خاص و انجام تبلیغات درست و بهینه می‌توانید مشتریان دائمی و بزرگی برای خود داشته باشید و فروش‌های عمده و با سود بالا انجام دهید.

 

 

از کجا بدانید در طراحی سایت فروشگاه لوازم جشن تولد، چه محصولی بیشتر می‌فروشد؟
برای این کار شما باید به سلیقه مخاطبان خود توجه کنید، نظرات آن ها را در سایر سایت‌ها و فروشگاه ها بخوانید و محبوب ترین کالاها شناسایی کنید. دنبال کردن ترندهای روز دنیا هم در این امر بسیار مهم است. برای مثال در مراسم جشن تولد کودکان، تم های انیمیشن های محبوب (مانند باب اسنفنجی، ماریو و... ) طرفداران زیادی دارد.

برای راه اندازی فروشگاه تم تولد ادامه مقاله را بخوانید.

 

 

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : راه اندازی فروشگاه تم تولد, فروشگاه اینترنتی لوازم جشن تولد, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 239 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:07

طراحی سایت فروشگاهی

 

ویژگی های به کار رفته در طراحی سایت فروشگاهی بسیار بیشتر از یک طراحی سایت غیر فروشگاهی است. برای دانستن این ویژگی ها، ابتدا باید بدانیم که طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ صرف‌نظر از مدل کسب‌وکار و نوع خدمات ارائه‌شده، نکات زیر کمک می­کند تا طراحی سایت فروشگاهی خوب و کارآمدی داشته باشیم.

 

 

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت فروشگاهی, فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 13:57

هزینه طراحی سایت پزشکی

 

طراحی سایت موفق و حرفه­ای نیازمند صرف هزینه است. همه ما می­خواهیم در هزینه­ هایمان صرفه­ جویی کنیم! این کاملاً منطقی است. اما چه طور می­توانیم بفهمیم که قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد و در کدام قسمت‌ها می‌توانیم هزینه‌های مالی را کاهش دهیم و یا بالعکس در کدام موارد باید بیشتر سرمایه گذاری کنیم ؟

 

مهم‌ترین عاملی که هزینه طراحی سایت پزشکی را مشخص می‌کند، ویژگی‌های یک وب‌سایت است. در قدم اول ما باید بدانیم که طراحی سایت چیست؟  بعدازآن باید نیازمندی‌های خود و کاربرانمان را مشخص کنیم. برای مثال تعیین کنیم که طراحی سایت  موردنظر ما تا چه اندازه برای ما و کسب‌وکارمان اهمیت دارد؟ آیا وب‌سایتی که قصد راه‌اندازی آن را داریم تنها جهت اطلاع‌رسانی به مخاطبان ایجاد شده است و یا قصد داریم بخشی از محصولات و خدماتمان را در قالب فروشگاه اینترنتی به فروش برسانیم؟

با اطلس ساختار داده همراه باشید تا عوامل مؤثر در قیمت طراحی سایت را باهم مرور کنیم.

 

 

اطلس ساختار داده...
ما را در سایت اطلس ساختار داده دنبال می کنید

برچسب : هزینه طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت , سایت پزشکی, نویسنده : اطلس ساختار داده atlas-data بازدید : 228 تاريخ : شنبه 2 آذر 1398 ساعت: 18:30